fbpx
Connect with us

Spitalul Județean Bacău a introdus două aplicații pentru facilitarea comunicării pacienților cu aparținătorii și colectarea feedback-ului în privința serviciilor medicale

Spitalul Județean Bacău a introdus două aplicații pentru facilitarea comunicării pacienților cu aparținătorii și colectarea feedback-ului în privința serviciilor medicale - News Moldova

Bacau

Spitalul Județean Bacău a introdus două aplicații pentru facilitarea comunicării pacienților cu aparținătorii și colectarea feedback-ului în privința serviciilor medicale

Forumul Economic Regional Moldova 2024 – Vatra Dornei, 4–6 iulie


Spitalul Județean Bacău a introdus două noi aplicații, INFOSPITAL și SMS FEEDBACK, pentru a facilita comunicarea între pacienți și aparținători, precum și pentru colectarea feedback-ului cu privire la serviciile medicale

INFOSPITAL este un modul nou și eficient care permite spitalului să comunice informații despre pacient și internare aparținătorilor în doar două ore de la internare. Aceste informații includ unitatea sanitară în care este internat pacientul, adresa, secția, compartimentul, salonul, etajul, numele medicului curant și numărul de telefon la care pot obține informații suplimentare.

SMS FEEDBACK reprezintă o metodă importantă de monitorizare a calității serviciilor medicale și a experienței pacienților. Pacienții externați din SJU BC în perioada 1-17 august 2023 au primit SMS-uri pe numerele lor personale înregistrate în fișele de internare și au fost rugați să completeze cu sinceritate un chestionar de satisfacție.

Funcționarea aplicației este simplă. Toți pacienții care ajung la Spitalul Județean de Urgență Bacău primesc un SMS cu un link către un chestionar online cu întrebări referitoare la experiența lor în spital. Acest chestionar acoperă diverse aspecte, precum implicarea medicului, asistenților medicali și infirmierilor, comunicarea cu pacienții și aparținătorii, igiena și calitatea hranei.

La finalul chestionarului, pacienții au ocazia să scrie observații cu privire la aspectele pozitive sau negative pe care le-au întâlnit în timpul șederii lor la spital.

Răspunsurile pacienților sunt colectate pe fiecare secție în parte, apoi sunt analizate și discutate în cadrul Consiliului Medical și al Comitetului Director.

Acest proces are ca scop îmbunătățirea serviciilor medicale și a experienței pacienților în cadrul spitalului.

„Rugăm pacienții care beneficiază de servicii medicale în unitatea noastră să răspundă cu promptitudine și responsabilitate la întrebările din chestionar pentru a implementa cu rapiditate cele mai bune soluții la problemele semnalate”, a transmis SJU Bacău.


Continue Reading
You may also like...
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Bacau

PROFIL DE CANDIDAT

Revista economică “Moldova Invest” – ediția de primăvară 2024

- citeste versiunea e-paper -


Economic magazine “Moldova Invest” – spring 2024 edition

- citeste versiunea e-paper -

Advertisement

Forumul Economic Regional Moldova – Vatra Dornei, 2024

Trending

Advertisement

Echipa News Moldova

To Top