fbpx
Connect with us

Anamaria Ștefan Georgescu, inițiatorul brandului SOPHIA: „Misiunea noastră este să extindem rețeaua de francize la nivel international prin parteneriate cu diaspora și nu numai”

anamaria-stefan-georgescu,-initiatorul-brandului-sophia:-“misiunea-noastra-este-sa-extindem-reteaua-de-francize-la-nivel-international-prin-parteneriate-cu-diaspora-si-nu-numai”

Revista Moldova Invest

Anamaria Ștefan Georgescu, inițiatorul brandului SOPHIA: „Misiunea noastră este să extindem rețeaua de francize la nivel international prin parteneriate cu diaspora și nu numai”


Anamaria Ștefan Georgescu, inițiatorul brandului SOPHIA: "Misiunea noastră este să extindem rețeaua de francize la nivel international prin parteneriate cu diaspora și nu numai" - News Moldova

Brandul ”Sophia” s-a născut în 2004 din autenticitatea exoticului indian cu proiectul ”Sophia Incredible India”, a continuat apoi preluând din stilurile europene, transformându-se în ”Sophia Home Decoration”

De-a lungul timpului Sophia a renăscut continuu, fiind un concept care a rămas mereu viu, orientându-se după dorințele și cerințele clienților. Anamaria Ștefan Georgescu, sufletul Sophiei, artistul și inițiatorul din spatele poveștii, a călătorit prin lume, de unde a adus culori, tradiții, stiluri și tendințe.

A început pe când avea 26 de ani cu ideea de a promova produse 100% originale din India. Apoi, odată cu evoluția gusturilor publicului spre un design mai modern, s-a reinventat, creând ceea ce astăzi se cheamă simplu ”Sophia”, un concept dedicat decorațiunilor interioare pentru reședințe, hoteluri și muzee”.

Anamaria Ștefan Georgescu, inițiatorul brandului SOPHIA: "Misiunea noastră este să extindem rețeaua de francize la nivel international prin parteneriate cu diaspora și nu numai" - News Moldova

“Miza noastră este să aducem schimbare în fiecare casă pe care o decorăm și să ne ridicăm la nivelul așteptărilor. Și DA, reușim!”

Din anul 2004 și până în prezent, compania Sophia a renăscut continuu. Care a fost cea mai mare provocare pe ați întâmpinat-o și cum reușiți să vă mențineți pe o piață atât de competitivă?

Contextul național și internațional din ultimii ani are anumite repercursiuni în prezent, pe care le simțim și noi. Clienții sunt mai sceptici, mai pretențioși, cântăresc mai mult lucrurile înainte de a lua o decizie, chiar și în ce privește decorarea locuinței. Cea mai mare provocare este să îl facem fericit pe clientul de azi și pentru acest scop ne mobilizăm toate forțele în fi ecare zi.

Miza noastră este să aducem schimbare în fiecare casă pe care o decorăm și să ne ridicăm la nivelul așteptărilor. Și DA, reușim! Pentru că oferim consiliere gratuită la domiciliu cu designeri specializați. În felul acesta ne asigurăm că pornim cu dreptul și că măsurătorile sunt efectuate corect, iar țesăturile alese se potrivesc perfect cu atmosfera și stilul casei decorate.

Totodată, confecționăm produsele în atelierele proprii de creație și le personalizăm astfel încât fi ecare proiect să fi e unic. Calitatea cusăturilor este atuul nostru, faptul că acestea rezistă foarte bine în timp, rezistă la curățare, au acel aspect impecabil și pentru acest lucru le mulțumim doamnelor confecționere din atelierele de creație!

Anamaria Ștefan Georgescu, inițiatorul brandului SOPHIA: "Misiunea noastră este să extindem rețeaua de francize la nivel international prin parteneriate cu diaspora și nu numai" - News Moldova

Care au fost cele mai impresionante proiecte de decorare în care v-ați implicat? Numiți-le pe cele mai reprezentative din portofoliul dvs.

Chiar dacă astăzi decorăm peste mări și țări, proiectele noastre de suflet rămân cele din instituțiile de cultură din România, în special teatrele și muzeele. Sunt proiecte care ne-au provocat să rescriem istoria și care au angrenat efectiv toate departamentele: de la achiziții, designeri, marketing și până la minunatele noastre doamne din atelierele din creație din București, Iași și Moțca.

Amintim: Muzeul Unirii din Iași, Muzeul Poni Cernățescu din Iași, Palatul Alexandru Ioan Cuza din Ruginoasa, Muzeul Mihail Kogălniceanu, Teatrul Național Vasile Alecsandri din Iași, Muzeul Regina Maria, Muzeul Literaturii, Ateneul Național. Nu putem să nu amintim însă și hotelurile din Franta, precum cele din Cassis (Les Roches Blanches) sau de castelele din fermecătoarea provincie Languedoc, precum Château Saint Pierre de Serjac decorate de Sophia.

Anamaria Ștefan Georgescu, inițiatorul brandului SOPHIA: "Misiunea noastră este să extindem rețeaua de francize la nivel international prin parteneriate cu diaspora și nu numai" - News Moldova

Câte magazine


Citește articolul integral pe Moldova Invest


Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Revista Moldova Invest

Revista economică “Moldova Invest” – ediția de primăvară 2024

- citeste versiunea e-paper -


Economic magazine “Moldova Invest” – spring 2024 edition

- citeste versiunea e-paper -

Advertisement

Forumul Economic Regional Moldova – Vatra Dornei, 2024

Trending

Advertisement

Echipa News Moldova

To Top