Potrivit lui Radu Lăzăroiu, Managing Directorul Romaqua Group, pentru 2023 grupul și-a propus să investească aproximativ un milion de euro în modernizarea liniilor de îmbuteliere destinate produselor HoReCa.

„Industria HoReCa a început să-și reintre în ritmul pe care-l cunoșteam cu toții, mai exact cel de dinainte de pandemie. Astfel, anul viitor am decis să ne ocupăm să dezvoltăm liniile de îmbuteliere destinate industriei HoReCa. Investițiile în această modernizare se vor ridica la aproximativ un milion de euro”, a declarat Radu Lăzăroiu.

Ultima investiție reprezentativă pe care grupul a realizat-o în ultima perioadă a fost pentru brandul Aquatique.Pentru acest an, Romaqua Group și-a propus să-și păstreze poziția în topul companiilor de îmbuteliere a apei ca și anii anteriori.

Conform datelor furnizate de compania Market Vektor, la capitolul „branduri”, Borsec este lider pe piața ape