Connect with us

Ajutor pentru ÎNCALZIREA LOCUINȚEI prin Directia de Asistenta Sociala. Pana cand se pot DEPUNE cererile

Neamt

Ajutor pentru ÎNCALZIREA LOCUINȚEI prin Directia de Asistenta Sociala. Pana cand se pot DEPUNE cererile

Incepand cu data de 12 octombrie 2021 persoanele care se incadreaza in categoria „consumatorului vulnerabil” , pot ridica cererile-tip si documentatia aferenta acordarii sprijinului financiar pentru incalzirea locuintei de la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială (str. Stefan cel Mare, Nr.5, Piatra Neamt) 

Documentatia necesara mai poate fi descarcata direct de pe web-situl directiei: https://www.daspn.ro/protectia-sociala.

Directia de Asistenta Sociala va oferi sprijinul necesar pentru completarea cererilor de ajutor. Depunerea documentelor  pentru acordarea ajutorului la încălzire  se face la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială, de luni până joi, între orele 8.00-16.00 şi vineri, între orele 8.00-14.00 sau pe adresa de e-mail a institutiei [email protected].

În situaţia în care consumatorii vulnerabili îndeplinesc condiţiile de acordare a ajutorului pentru încălzire pe parcursul sezonului rece, stabilirea dreptului se face prin dispoziţie a primarului, după cum urmează:

  1. a) începând cu luna depunerii cererii, pentru cei care au depus documentele până la data de 20 a lunii respective;
  2. b) începând cu luna următoare, pentru cei care au depus documentele după data prevăzută la lit. a);
  3. c) începând cu luna depunerii cererii, pentru beneficiarii de ajutor social al căror drept de ajutor social este stabilit începând cu acea lună, indiferent de data la care a fost depusă cererea.

Familiile şi persoanele singure care utilizează pentru încălzirea locuinţei gaze naturaleenergie electrică sau  combustibili solizi si/sau petrolieri, vor beneficia de acest ajutor numai dacă venitul net lunar pe membru de familie este de 1.386 lei in cazul familiilor si 2053 lei, in cazul persoanei singure. În cazul ajutorului acordat pentru încălzirea cu energie electrică, este obligatorie efectuarea anchetei sociale.

 ACTE NECESARE ACORDARII  AJUTOARELOR LA INCALZIREA LOCUINTEI SI A SUPLIMENTULUI  PENTRU ENERGIE PENTRU SEZONUL RECE NOIEMBRIE 2021-MARTIE 2022

–  copii dupa actele de identitate ale tuturor membrilor familiei;

– documente privind veniturile nete realizate in luna anterioara solicitarii ajutorului de incalzire si suplimentului pentru energie: adeverinta salariu NET eliberata de angajator, decizie stabilire drepturi indemnizatii, mandat postal, cupon de pensie, somaj, etc.

– certificate de atestare fiscala pentru persoanele fizice eliberat de  Directia Taxe si Impozite, din Piatra Nemat, str. Cuejdi, Cladirea Mall Forum Center, pentru toti membrii majori ai familiei;

– adeverinte eliberate de Administratia Finantelor Publice Neamt (B-dul Traian, langa BCR) pentru persoanele care realizeaza venituri din activitati independente, etc;

–  copie dupa factura de utilitati pentru solicitantii ajutorului la incalzirea locuintei cu gaze naturale sau energie electrica;

– copie dupa certificatul de  inmatriculare pentru autoturisme/motociclete;

–  copie dupa contract de inchiriere, comodat, concesiune,etc. pentru persoanele care au calitatea de chiriasi, comodatari, etc.

–  extras de cont personal sau extras cont de card pentru titularul ajutorului de incalzire si a suplimentului pentru energie cu combustibili solizi si petrolieri.

Mai multe detalii puteti gasi pe websitul Directiei de Asistenta Sociala Neamt.

Continue Reading
You may also like...
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Neamt

News Moldova LIVE

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Comentarii recente

Advertisement

Trending

Advertisement

Echipa News Moldova

Advertisement
Advertisement
To Top