Connect with us

DEMERSURILE pentru MODERNIZAREA Aeroportului Suceava CONTINUĂ

Suceava

DEMERSURILE pentru MODERNIZAREA Aeroportului Suceava CONTINUĂ

Consiliul Judeţean Suceava continuă demersurile pentru modernizarea aeroportului şi recent a fost iniţiată o procedură de cumpărare directă pentru elaborarea DALI, inclusiv expertiză tehnică, pentru o serie de lucrări

Valoarea estimată este de 50.420 lei, conform informaţiilor publicate pe SEAP, iar Consiliul Judeţean Suceava are în vedere implementarea obiectivului de investiţii „Amenajare etaj clădire garaj auto utilaje mari şi remiza PSI în spaţii administrative, desfacere construcţii C2 (birouri) şi C3 (turn control), relocare utilităţi inclusiv centrală termică şi amenajare teren, str. Aeroportului, nr. 1, oraşul Salcea, judeţul Suceava”.

Cât priveşte proiectul mai amplu de finalizare a celui de-al doilea terminal al aeroportului, aceste lucrări păreau că au intrat într-un impas în momentul în care, în vara acestui an, Consiliul Judeţean a anunţat că a decis să rezilieze contractul cu firma care executa construcţia.

Motivul? Firma care realiza lucrarea nu şi-a plătit subcontractorii sau cel puţin aşa au susţinut reprezentanţii CJ. Ulterior, aceeaşi reprezentanţi ai CJ Suceava au anunţat că au reluat demersurile pentru terminarea noului terminal şi au atribuit un contract de 151.000 de lei unei firme din Suceava pentru servicii de expertizare şi proiectare pentru restul de lucrări de realizat.

Revenind la noul proiect, pentru care au fost demarate recent demersurile, se are în vedere demolarea imobilelor existente, cel în care funcţionează birourile şi turnul de control vechi, apoi relocarea/protejarea tuturor instalaţiilor/reţelelor (gaze naturale, electrice, termice, alimentare cu apă, racord canalizare) de pe amplasament şi amenajarea terenului rezultat, sistematizarea acestuia şi realizarea unui acces corespunzător la noul terminal de pasageri.

În plus va fi realizată amenajarea etajului clădirii existente – garaj auto utilaje mari şi remiza PSI – în spatii administrative, unde va fi relocata activitatea din imobilul în care erau birourile, propus spre demolare.

Prestatorul va contitui garanţie de bună execuţie, în cuantum reprezentând 5% din valoarea fără TVA a contractului, în termen de 5 zile lucrătoare de la semnarea de către ambele părţi a contractului de servicii, iar criteriul de selecţie este preţul cel mai scăzut.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Suceava

News Moldova LIVE

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Comentarii recente

Advertisement

Trending

Advertisement

Echipa News Moldova

Advertisement
Advertisement
To Top